indir download

10 Temmuz 2010 Cumartesi

Acılı aşk msn sözleri



*Aşk ne zaman biter bilio musun? Bitti dediğinde yüreğin acıyorsa.
Kalbimi kırmak suya yazı yazmak kadar zordur. Kalbimi düzeltmek ise gece doğan güneşe dokunmaya benzer. Sen o suya yazı yazdın.Şimdi güneşin doğmasını bekle.
*Şimdi daha iyi anlıyorum ki, Nefes almak değilmiş, yaşamak. Ateşlerde yanmak gibi bir şey, Seni severken,sensiz olmak…
Ne seni unutmak gibi bir çaba var yüreğimde,Nede aşkımı körükleyen bir rüzgar , Ne seni görmeden durabilecek kadar güçlüyüm, Ne de kaybetmeye dayanacak kalbim var.
*1 Gün 1 çılgınlık edio seni sevdiimi söylesem alay edip güler misin yoqsa sende sewer misin
Sevmek ölmektir bence, bende sewmiştim ölmeden önce.
*1 gün gelip “ben mi dünya mı” die soracaksın. Ben dünya diyeceğim we sen çekip gideceksn ama blmeyeceksin ki benim dünyam sensin.
*Yanlızlık benim eski sevgilim yalnızlık benim en vefalı yarim ben onu kimler için terkettim o beniii bırakmıyor!!
*HEP KALANLARA GİDENLERİ KATTIM! BİR GÜN YERİNE GEÇEMEDİLER. O KALANLARA GİDENLERİ KATTIM YİNE BİR TANE SEN EDEMEDİLER
*Sen beni sevmeyip başasını sevsende umarım oda sever..BAŞKASINI!
*aşk bir eşkiyanın hayata itirazıdır susarsa çatışma konuşursa savaş yazarsa destan severse devrim olur tutku ben bir eşkiyayım ve sana aşığım
*Sen beni öyle bir hale getirdin ki dostlarım bile güldü ama ben seni öyle bir hale getireceğim ki düşmanların bile ağlayacak!
Aşk Gülmekten çok ağlamak, yaşamaktan çok ölmek, gelmekten çok gitmektir ve aşk öyle haindir ki nerede imkansız varsa orayı sever…
*Seni uzaktan sevmeyi, Bana bakmadan görmeyi, Seni duymadan dinlemeyi, Gözyaşlarımla gülmeyi, Kavuşmak için sabretmeyi, Herşeyi öğrendim ama sensiz olmayı asla
Biliyorum Sen GüneşSin Etrafında Binlerce Gezegen Var, Ama Sende Biliyorsun Ki Ben Dünyayım Ve Bir Tek Bende Hayat Var
*Bazen anlatmak zor geldi korktum, bazen cesurdum sen yoktun, ve artık bir karar aldım söylüyorum. Seni Çok ama Çok Seviyorum.
*Hepsi Gidici Sen Kalıcı , Hepsi Anlık Sen Hayat Boyu , Hepsi ÇocukçA Sen GerçEkçE , Hepsi Öylesine Sen Ölesiye.