indir download

10 Temmuz 2010 Cumartesi

acıklı duygusal ayrılık nickleri

» Güller anlatsın sana olan sevgimi. Güller anlatsın yalnızlığımı, çaresizliğimi,yavaş yavaş eriyen yüreğimi güller anlatsın.Ben anlatamadım güller anlatsın..
» Buruk hasret dolu geceleri öldüreceğim bir gün,bu ayrılık şarkılarını kurşuna düzeceğim.Seni benden ayrıdığı için kaderimi mahkemeye vereceğim

“» Seni sordum sokak lambalarına; bekleme boşa gelmez dediler.Boynumu büküpte baktım onlara, halime bakıp zavallı dediler.”
» Bir eski dost gibi hatırla beni.Bir selam ver yeter.Unutmuş olsanda eski günleri.Adımı arasıra an yeter..
» An gelir insan gülerken ağlarmış. Gözyaşları sel olup kalbine akarmış. Kahkaha bir maske derler bilrimisin? İnsan sevdiğinden ayrılınca bu maskeyi takarmış.
» Önceleri hasreti hiç tatmadım .Yarimden hiç ayrı kalmadım biter diye takvimlere baktım.Zor geldi ayrılık alışamadım.
» Hep kalanlara gidenleri kattım.Bir gün yerine geçemediler.O kalanlara gidenleri kattım yine bir tane sen edemediler.
» Bir ömür boyu seninleyim desende istemem artık.Çünkü sen rüzgarın çoşturduğu bir toz bulutusun.Bugün bana esersin yarın ellere…
» Aşkımız su üzerine yazılan bir masaldı, göz kırpımı kısalığında kelebeğin ömrü uzunluğundaydı. Kalbimizde bir ömür boyu çekeceğimiz yaralar bıraktı
» Adını kalbime aşkla kazımıştım boşver aldırma belki bir gün silerim.Güzel bir rüyayı gerçek sanmıştım. Seni sevdiğim için özür dilerim.
» Bir gün seni unutmak zorunda kalırsam aşkımın küçüklüğüne değil, çaresizliğimin büyüklüğüne inan..
biR uMuTTu YaNLıZLıK BiRŞeYLeRi PaYLaŞaMaMaKTı BeLKi GöZLeR DaLıP GiDeRKeN YaRaLı BiR SeRÇeYe aĞLaYaN BiR BuLuTTu BeLKiDe BeLKi BeLKiLeRLe DoLu BiR HaYaTTı Bu .. BiR FiRaR’Dı ..
“BiRGüN GuRuRuNu YeNiP BaNa GeRi DöNmEK İsTeRsEn SaKıN DöNmE…ÇüNkÜ; SeNiN GuRuRuNuN BiTTiĞi YeRDe BeNiM Nefretim BAsLAr”
Ben Kubar Kadar Asil, Deligonca Kadar U¢uk, Afgan Gibi Komik, Papix Kadar Lüx & Cocaine Kadar Tehlikeliyim !